onsdag 14 december 2016

Avrundar terminen med lite sjukdom


Idag är jag hemma med den här busen. Den här gången var det dock min tur att bli krasslig, en intensiv höst har gjort sitt tror jag och nu sade kroppen ifrån. Men nu börjar det ordna upp sig och snart väntar lite ledigt. Vi har passerat Lucia och nästa vecka är det självaste julafton. Spännande. Ebbe har ju redan träffat tomten men det minns han nog inte så mycket av. Det ska bli spännande att se hur han reagerar... Vår blivande tvååring.



Vår otroligt omtänksamma och snälla lilla goding. Med en massa hopp och spring i benen. Världens bästa sällskap till en trött och sjuklig mamma.



Pyntet här hemma är sparsmakat än så länge i år. Jag tror vi kommer behålla det så. En gran vill vi få in men i övrigt är det mest ljus och hyacinter som får stå för stämningen i år. Och en och annan liten tomte faktiskt. Tomtar är väl inga favoriter hos mig men vi är ju fler i den här familjen.


Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar