tisdag 14 mars 2017

Halsfluss




Mådde så dåligt i helgen, förstod inte riktigt vad som var fel och tankarna snurrade. Ont i kroppen och slak och liksom alldeles urlakad, sen på söndagen kom först febern tätt följt av halsont. Sov dåligt hela natten och besökte vårdcentralen igår förmiddag, halsfluss blev domen. Bara att ta oss upp och ner för gatan var som ett maraton och resterande tid spenderade jag i soffan, extra tacksam just då över att Ebbe tycker om att sysselsätta sig och leka, läsa bok och pyssla. Jag har sällan feber så jag kände inte igen min egen kropp, hade så ont överallt och ibland svårt att röra mig. Började noja över att det var något graviditetsrelaterat så det var ändå en viss lättnad när det visade sig vara halsfluss, alltså inget som inte vila och penicillin ska rå på.

Sjuk-kramar Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar