torsdag 30 november 2017

Lite vardagsrum


Har hunnit få in lite jul här nu.


Tänkte att jag skulle visa i alla fall ett par bilder från vårt vardagsrum idag. Vårt älskade vardagsrum, stort och ljust och ligger i fil med matsalen, med stor dörröppning och skjutdörrar.

Men den vinkeln lämnar vi så länge. Det må se rätt städat och ordnat ut på bilderna men det är väl valda vinklar kan jag tala om, i verkligheten har vi världens renoveringsstök här hemma. Det står lösa altandörrar och fönster längs med väggarna och alla nyinsatta fönster saknar smyg och fönsterbänk. Vi känner ingen stress i det här, vi tycker fortfarande att det är lika roligt att renovera, men det är inte fullt lika roligt och inspirerande att visa på bild.


Under dom senaste dagarna är ni väldigt många som tittat in här, det är så himla roligt och jag delar gärna med mig. Tänkte att jag skulle försöka presentera mig närmare snart men det får jag knåpa ihop lite senare, nu ska jag hinna dricka en kopp kaffe innan det är dags att hämta Ebbe från föris.

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar