torsdag 23 november 2017

Nu börjar vi bli friska



Nu börjar vi hitta formen igen! Vi har hunnit med två besök på vårdcentralen på lika många veckor och nu känner vi oss verkligen klara med det här. Ebbe börjar kännas helt frisk nu och jag som också känt mig lite risig i några dagar vaknade upp imorse och kände mig riktigt pigg och pepp. Så skönt!

Vi har julpysslat idag och det var alldeles glittrigt och färgglatt och urmysigt. Vi tände en massa ljus och fikade med pepparkakor. Ebbe är så himla rolig och jag märker verkligen hur mycket han utvecklas just nu. Han funderar över många saker och vill så mycket. Ikväll vid nattningen när jag läste så sade han med världens inlevelse "jag vill hoppa in i den där boken och vara med dom där gubbarna". Så spännande minsann. Gullisen. 


Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar