fredag 15 december 2017

Förra inlägget och lite fredag

Enkelt, vitt och grönt. Juligt i min smak.
Behöver fylla på med blomster under nästa vecka inför julhelgen.


Hej! Haft en supermysig dag ihop med barnen. Vi har haft planer hela veckan och flera tidiga mornar så idag ville vi bara vara hemma. Mamma och pappa kom förbi med fika och det var ju roligt såklart.

Insåg att förra inlägget kanske kunde uppfattas mer kryptiskt än tänkt. Ville bara inte vara för detaljerad eftersom vi inte vet så mycket. Har haft en del besökare här inne på sistone också och har väl inte riktigt känt efter var min gräns ska när det gäller att bli privat. Samtidigt så vill jag kunna dela både högt och lågt. När det gäller barnen går ju knappast oron obemärkt förbi heller och jag känner inte att bloggen bara ska få vara en plats för det superlyckliga. Jag är lite spretig och då måste bloggen få vara det också.

Angående Idun så upptäckte vi att hon bara ville luta huvudet åt ena hållet, vilket såklart kändes olustigt och oroväckande. Vår sköterska på BVC undersökte henne i onsdags och berättade att Idun har torticollis, vilket innebär kort och stram nackmuskel på ena sidan. Hon skickade akutremiss till sjukgymnast och nu inväntar vi första mötet där för att få veta hur vi ska gå vidare. Vi vet inget om omfattning eller följder eller någonting så nu avvaktar vi och ser. Nu när det landat lite vågar jag påstå att vi nog inte alls känner oss speciellt oroliga, lite sjukgymnastik kommer säkert göra underverk.

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar