torsdag 18 januari 2018

Kalasbak och ledig torsdag


Pastelliga små minimaränger till fikat i helgen! I vitt och i två nyanser av blått och gult.
Recept och inspiration härifrån.


Idag tog vi ledigt från föris. Ebbe pratade vid frukostbordet om att han var sugen på att leka i snön och jag ville att vi skulle baka lite inför helgens kalas så då passade det ypperligt med en ledig dag. Och det gjorde det verkligen! För vilken otroligt härlig toppendag vi haft. Tror inte jag sett en antydan till sur min på någon i familjen på precis hela dagen. Började med att ge oss ut direkt efter frukost, lek i snön och promenad till affären och så en omväg på tillbakavägen för att leka lite mer. Sen har vi bakat litegrann, dansat, busat och skrattat massor. Vilken familj jag har! Otroligt.

Nu har jag krupit ner i sängen. Sovit dåligt några nätter och ska försöka ta igen lite.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar