torsdag 22 februari 2018

Hemmavecka





Lite bilder från veckan som gått. Idun blev snuvig i söndags och har varit det sen dess, vi har haft flera riktigt kassa nätter nu och jag har ont i halsen sedan ett par dagar. Ebbe har haft det lite jobbigt med att ställa om sin rytm efter resan så han har vaknat efter mig varenda morgon och känts lite urlakad. Vi har varit till affären och utomhus men i övrigt inga måsten alls. Vi skippade föris och är hemma myser och "kommer ikapp". Hunnit förbereda lite inför namnkalaset vi har här hemma nästa vecka och så har vi målat en vägg. Alldeles lagom.
Johan nattar Ebbe just nu och jag ska nog ta mig en kopp te för en gångs skull och så göra Idun sovklar. Sen blir det tidig kväll även för mig. 

Nattinatt och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar