lördag 14 januari 2017

Eftermiddagsutflykten

Det gick så smidigt med renoveringen i förmiddags så vi gav oss iväg för att handla mer material senare under dagen. Väl hemma sedan höll hela shoppingen på att gå om intet då vi fastnade med släpet och virket åkte ut i gatan, men det löste sig det med. Av ren ilska och järnvilja tror jag.


Vi har kommit ännu längre än vad jag har hunnit dokumentera. Är nästan klara så pass att vi kan börja gipsa alldeles snart. Imorgon blir det nog en liten byggpaus dock för då sticker vi nog iväg till Ikea en sväng i sällskap av vänner. Vi ska reka lite hallinredning, en rymlig och fin garderob är väl tanken att få in i alla fall, men det står mycket annat på inköpslistan också. Men det tänker jag att jag får återkomma till, för det projektet hoppas jag hinna börja ta tag i imorgon.

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar