torsdag 12 januari 2017

Våra torsdagar

Ljuva torsdagar! Jag slutar redan mitt på dagen så hämtar alltid Ebbis så snart han vaknar och då blir det raka vägen hem för lite lyxigare mellis. Känns som att vi smygstartar helgen litegrann. Idag snöade det och blev ruskväder så medan Ebbe lekte så tände jag upp lite ljus och tog igen mig lite i soffan nu på eftermiddagen.



Älskar, älskar att bläddra i den här boken. Blir lika inspirerad varje gång. Nu inför nya projekt så ser jag alltid till att ta mig en titt på tipsen. Så vettiga grejer att tänka på inför renoveringar - förvaring, tips och trix, bänkhöjder, ja, ni hajar ju.


Först gjorde jag mig till och började röja här hemma, fotografera möbler jag vill sälja vidare och försökte kånka in spjälsängen i sovrummet men sen blev jag så himla trött och luften gick ur mig. Då passade det bättre med lite kaffe och mys och Leila.

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar