lördag 1 april 2017

Återhämtning

Idag tar vi det väldigt lugnt här hemma. Alla tre har till och med sovit en liten sväng mitt på dagen och det har väl aldrig hänt förr. Igår gick jag på ledighet, en lång och välbehövlig och fortfarande ofattbar. Jag känner att den senaste tiden har påverkat mig, det har varit högt tempo och mycket att stå i. Det dröjer nog ett par dagar innan jag landar i att vi kan ta dagarna i vår egen takt men sedan igår har jag känt mig trött och lite gråtmild, som om luften gick ur mig helt när jag slappnade av, så idag har det varit familjemys hela dagen lång. Ätit god lunch, vilat, druckit kaffe och ätit godis och bläddrat i nya tidningar. Fullt tillräckligt idag känner jag.




Johan klippte Ebbe nu på eftermiddagen också så nu är det nästan en ny liten kille vi har här hemma. Luggen i pannan som liksom alltid hängt med fick stryka med den också, så han är väldigt olik sig och kändes genast äldre. 

Nu tar vi kväll här hemma.
 Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar