tisdag 18 april 2017

Vecka 35


I söndags gick vi in i vecka 35, så pirrigt. Johan fick lov att stå bakom kameran för en gångs skull för att dokumentera, känns roligt att ha hunnit ta några bilder på magen såhär nu när det börjar närma sig.
Idag är det dags för barnmorskebesök igen, jag uppskattar verkligen att få komma dit och känna mig lite "uppkollad" och få lyssna på hjärtljuden. Lika lugnande varje gång. Bebis gör sig verkligen påmind och buffar och knuffar och verkar ha det trångt där inne nu. Jag känner mig jättestor och tycker det börjar bli väldigt otympligt. Minns inte att jag blev såhär påverkad i kroppen under min första graviditet. Om det är upp till mig så känner jag dock att bebis gärna får hålla sig kvar där inne några veckor till, jag vill hinna förbereda lite mer praktiskt här hemma och så har vi en del planer nu några helger framöver, men sen är det fritt fram, vi längtar ju massor såklart.

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar