onsdag 20 september 2017

Lite sådär mitt i veckan




Idag har vi haft fikasällis här hemma, en av mina äldsta vänner tittade förbi och det var så längesedan och otroligt mysigt. Vi längtar redan till nästa gång.
Ebbis har varit på förskolan ett par timmar också och det var en glad kille jag hämtade hem. Mammakänslorna angående föris går fortfarande upp och ner men jag känner att vi fortfarande håller på att bli varma i kläderna, vi har inte kommit in i det riktigt. Ebbe fick ju byta avdelning mitt i allt så nu har vi i princip nyinskolat. I nuläget går han 2,5 timmar om dagen tre dagar i veckan.

Min absoluta favoritlampa, från PR Home. 




I och med rensandet så har jag fått upp ögonen för mycket av det jag redan har, älskar den här lampan så självklart ska den sitta så att jag ser den så ofta som möjligt. Sen i eftermiddag så kommer det en tjej och kollar på ett bord. De senaste dagarna har jag sålt en hel hög med möbler via FB, så smidigt och skönt.

Men allra först en kopp kaffe till och så hänga lite med mina fina kids.  
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar