lördag 30 december 2017

DIY sänglampor



Mina Montana Gold-sprayburkar kom igår, Goldchrome, Babyskin och Venice. Goldchrome vet jag inte riktigt vad jag ska ha till ännu men den rosa och den mintiga ska jag använda i barnens rum. 



Så idag var det dags för lite DIY. Ett par trista gamla sänglampor som jag egentligen hade tänkt rensa ut fick nytt liv. Nu när vi tog tag i sovrummen kom jag på att vi hade dom liggandes så nu får dom en chans till.


Tejpade sladdarna och satte folie runt sockeln. Sen var det bara att spraya på!


Milda, matta och pastelliga. Blir nog fina intill barnens sängar. Ebbe fick välja lampa och han var sugen på den mintiga. Färgen ska få härda något dygn till innan lampan åker upp på väggen.


Nu är det dags för kvällsfixet och nattningar. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar