onsdag 25 juli 2018

Klänningsfynd och vår dag


Häromdagen när vi var iväg på en kort shoppingsväng hittade jag ett par klänningsfynd. Jättesköna nu mitt i högsommaren eller med en kofta och leggings i höst. 



Hej såhär nästan mitt i veckan, behövde tänka efter ett ögonblick för jag är alldeles dagvill just nu. Idag på förmiddagen så åkte vi iväg med packad bad- och picknickkorg till en liten strand vid havet inte långt härifrån. Det var bara vi och två sällskap till så det var jättemysigt och vi badade nästan hela tiden. Så himla skönt.

Eftermiddagen har vi spenderat hemma, lekt och ätit glass och planerat trädgårdsprojekt. Är så sugen på att gräva och plantera men det går ju knappt i den här värmen så det får vänta. Vi njuter istället. Idun var helt slut av utflykten och värmen så hon satt och sov i min famn jättelänge och det var så mysigt. Den här semestern har varit så skön på det sättet. Annars hade jag nog inte haft vett att njuta av den stunden utan försökt lägga henne ifrån mig för att "utnyttja tiden", men jag försöker verkligen att bara vara i nuet just nu. Snart är det jobb och en helt annan vardag så jag vill bara insupa den här sommaren ihop.

Imorgon blir det nog också bad. Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar