fredag 1 februari 2019

Loppisfynd och ledig fredag


En del av förra helgens loppisskörd.
Korgen är ny, festlig och rund. Tänkte ha den som förvaring i barnens lekrum.


Små blåblommiga fat som jag tänker ha under krukor och en Kivi-lykta för en tia.


Vet inte vad det är med mig och bambu och rotting men jag kollar åt varenda sådan grej just nu.



Hej! Vi har vår lediga fredag och jag älskar det. Idag fick vi dessutom sällskap av Johan. På förmiddagen så pysslade jag på här hemma, konmariade linneskåpet, bäddade rent och lite sånt. Tycker verkligen om att ha tid att förverkliga små idéer. Nu på eftermiddagen har vi varit ute i snön och åkt pulka och lekt. Johan kom precis hem efter att ha handlat middag och räknar nog med att hinna renovera ett tag till på eftermiddagen. Vi har nya spännande köksplaner här hemma så jag ska börja mäta och skissa nu i helgen. Känns som att hela vår vision föll på plats. Ska visa och berätta mer.

Kram och hoppas ni får en mysig fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar