fredag 26 april 2019

Förberedelser och gårdsbutik




Ebbe plockade in en bukett från trädgården igår. Nog den finaste jag sett.





God morgon! Jag och barnen vaknar upp till ledig dag idag. Eller ja, "ledig" är kanske att ta i men ingen förskola varken för dom eller mig i alla fall. Imorgon öppnar vi vår lilla gårdsbutik så vi har en del att stå i, och jag älskar det. Jag älskar varenda liten del av det vi arbetar med kring det här. Mitt och Johans alldeles egna projekt Vintagevrån som vi styr i minsta detalj.

Gårdsbutiken kommer vi att ha öppen på lördagar och vi känner oss så spända och nyfikna på var detta kommer ta vägen. Vi har haft kunder här varje vecka som handlat av oss nu en period oavsett så det ska bli spännande att se vad det blir för gensvar nu när vi öppnar på riktigt. Håll tummarna och ännu hellre, kom och hälsa på!

Vår hemsida hittar ni här. Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar