söndag 29 januari 2017

Vecka 24

Idag går vi in i vecka 24. Nästan obegripligt. Jag känner ordentliga buffar och jag börjar få lite krämpor, men i övrigt så rullar veckorna på utan att jag riktigt förstår. Vi har en del (väldigt roligt) att stå i hemmavid och med full fart på jobbet och såhär med andra barnet tycks jag inte riktigt hinna med mentalt på samma sätt. Lika efterlängtad för det såklart, det behöver jag väl inte påpeka, men jag känner att vi behöver komma till någon slags djupare insikt om vad som faktiskt väntar. Vi har börjat försöka förbereda oss litegrann praktiskt och det är väl en bit på väg, men just nu upplever jag att tiden springer iväg. Kommer förmodligen inte tänka likadant i vecka 36 dock... Just nu är närmaste framtiden lite oviss vad gäller hur länge jag ska arbeta innan och jag antar att det gör sitt. När jag har ett datum så blir det nog lite lättare att förhålla sig och att dra ner på tempot.
I övrigt så känner jag mig pigg och lycklig och är väldigt förväntansfull inför allting som väntar den här våren.

Tänk att vi ska ha en sån här liten till.

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar