torsdag 2 februari 2017

Ytterligare lite sovrum


Hyllan jag målade hamnade aldrig i TV-rummet. Kändes inte riktigt rätt och eftersom väggarna i sovrummet också är helt tomma fick jag ett infall och så fick den åka upp där. Både hyllplan och konsoler är laserade av mig med vanlig vitt matt väggfärg utspädd med vatten.


Jag var lite skeptisk gentemot batteriljus från början, men allt eftersom har det smugit sig in en del även här hemma... I sovrummet har jag ett helt gäng utspridda eftersom det är skönt att kunna somna ifrån om det skulle bli så. Jag tänder ljus vinter som sommar och älskar levande ljus, men det gäller ju att ha koll på alla. Det är mysigt att mötas av det där flackande skenet när man kliver in i ett nedsläckt sovrum på kvällen.

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar