torsdag 2 februari 2017

Lite lekrum



Här skymtar ni "Trofast"-en jag målade. Den tycks svälja hur mycket som helst, eftersom vi fortfarande har ett par backar tomma trots att den numera rymmer både tågbanan, pussel, småbilar och bondgården. Fungerar ju ypperligt som lekbord också. Jag tror vi kommer införskaffa en till med en gång faktiskt. Det finns utrymme för det och jag hoppas på att rummet kommer fungera till mycket. Just nu har vi tankar om att dela upp lek och sömn, det får bli ett gemensamt lekrum och så småningom ett gemensamt barnsovrum, vilket ger möjlighet att få gå lite bananas i lekrummet utan att påverka lugnet som behöver finnas i ett sovrum.




Hämtade hem min stjärna extra tidigt idag, alldeles efter hans lunch. Så himla skönt och lyxigt. Han fick sova sin middagsvila här hemma och jag kunde få i mig lite lunch och sen hinna fotografera lite i dagsljus.
Nu har han mornat på sig sedan ett tag, ätit mellis och nu börjar det väl bli dags att göra något roligt åt den här eftermiddagen också. Jag hade planerat ett biblioteksbesök men det är så grått och trist ute att vi nog håller oss hemma istället. Kanske blir till att plocka fram målarpenslarna...

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar