måndag 6 februari 2017

Vabruari



Vi inleder visst vad som ska vara årets sjukaste månad med lite vab. Från att ha varit pigg, glad och busig som vanligt så slog magsjukan till från ingenstans igår och Ebbe blev helt golvad. Fick i princip inte behålla någonting alls under gårdagen men sov 12 timmar inatt och nu tror jag att jag börjar se en ljusning. Fått i sig litegrann och börjar komma igång, men ligger allra mest i soffan idag och vill titta i böcker och se på film. Såklart. En vet ju själv hur mycket det tar på krafterna att vara riktigt sjuk.




Jag pausade i städningen och lyxade till det med en gofika under Ebbes vila. Annars går tvättmaskinen varm och jag försöker städa bort varenda spår av sjukdom, jag hoppas inte att vi andra åker på det.

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar