lördag 10 mars 2018

Besöksrekord och lördagsmys

Servetterna är kvar sedan Iduns namnkalas förra helgen och dom finns här.

Jisses så många som tittat in här idag. Vet inte om det beror på att ni undrar vad tusan jag håller på med eller om ni är fler som är intresserade av att rensa. Tror kanske att ni slagit rekord här på bloggen idag? Hur som helst så är det alltid roligt med besök här inne.

Lördag och det vankas mys. Jag håller på att tända en massa ljus och duka, vi ska äta middag om ett tag och se någon familjefilm tillsammans innan nattning och sen tänker jag kanske kolla på Mellofinalen. Jag har väl sett en halv deltävling ungefär och det räckte fint. Men finalen hör ändå till litegrann så jag ska kanske ge det ett försök.


Så nu tar jag kväll. Hoppas ni njuter av er lördag. Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar